Category Archives: Auto

Papildomos vairavimo pamokos: ką rinktis – instruktorių ar šeimos narį

Papildomos vairavimo pamokos: ką rinktis – instruktorių ar šeimos narį

Taigi, jau sužinojote, kokie privalumai jūsų laukia tuo atveju, jei pasirinkimu taps papildomos vairavimo pamokos Vilniuje  su instruktoriumi ar šeimos nariu. Tačiau patį geriausią sprendimą galima priimti tuomet, kai žinome ne tik būsimo pasirinkimo privalumus, bet ir trūkumus. Taigi, kokių trūkumų galima  tikėtis šiais atvejais? Apie tai – jau netrukus.

papildomi vairuotoju kursai vilniuje

 

Papildomi vairuotojų kursai vairavimo  su instruktoriumi – trūkumai

Taigi, kokių trūkumų turi šis pasirinkimas? Vienu iš jų gali tapti ši aplinkybė: jei mokinių, kurie taip pat pageidauja papildomų vairavimo pamokų,  skaičius bus didelis, tuomet gali būti sudėtinga suderinti pamokų laiką. Savaime suprantama, už papildomas apmokas teks ir mokėti papildomai, tad tokios išlaidos gali tapti dar vienu trūkumu.

Vairavimo su šeimos nariu trūkumai

Tačiau  trūkumų turi ir kitas pasirinkimas – sprendimas  mokytis vairuoti kartu su šeimos nariu.  Taigi, kokie tie trūkumai? Vienas iš jų yra tas, kad gali būti sudėtinga rasti šeimos narį, kuris norės ir galės jus papildomai mokyti. Dar vienas trūkumas – ar tikrai pasirinktas šeimos narys  turi kompetenciją jus mokyti vairuoti? Svarbus ir dar vienas elementas – verta žinoti, kad šeimos narys, kuris nori mokyti kitą šeimos narį vairuoti, turi atitikti tam tikrus reikalavimus. Taigi, prieš derinant pamokų laiką, dėmesį verta atkreipti į tai,  ar šiam tikslui pasirinktas žmogus atitinka tam tikrus reikalavimus.

Dar vienu šio pasirinkimo trūkumu tampa ir tai, kad šeimos nariui gali būti pernelyg sunku kompetentingai parinkti vairavimui tinkamiausias vietas, tuo tarpu  vairavimo instruktorius tikrai sugebės labiausias tinkančias vietas vairavimo įgūdžiams.

Taigi, kaip matyti, abu  pasirinkimai turi ir tam tikrų trūkumų. Savaime suprantama, būtina  pabrėžti, kad prieš priimant sprendimą, yra būtina atsižvelgti ir į konkrečias asmenines aplinkybes.

Jau žinote, kokių privalumų bei trūkumų turi ir vienas, ir kitas pasirinkimas, taigi, tik nuo jūsų priklausys, kokį sprendimą priimti. Vis dėlto, dėmesį verta atkreipti ir į tai, jog egzistuoja ir specialistų nuomonė. Taigi, ką mano pastarieji? Specialistai teigia, jog pirmenybę reikėtų teikti vairavimo pamokoms su instruktoriumi, tačiau turint laisvo laiko, vairavimo įgūdžius galima tobulinti ir su šeimos nariais, kurie atitinka tam tikrus reikalavimus.

Na, o baigiant dalintis pastebėjimais šia tema, belieka tik pridurti, kad visai nesvarbu, kokį sprendimą priimsite – svarbiausia yra  ir asmeninės pastangos ir laikas, kurį skiriate vairavimo įgūdžių tobulinimui.

Taip pat skaitykite:

Kad kelionės būtų saugios ir be sunkumų

Kad kelionės būtų saugios ir be sunkumų

Vairavimas: ką daryti, kad kelionės  būtų be diskomforto?

Vairavimo mokyklos Kaune, ar kursai ir kituose Lietuvos miestuose, jums gali suteikti daug teorinių bei praktinių žinių, kurių tikrai prireiks norint nepriekaištingai vairuoti, tačiau yra ir tokių dalykų, apie kuriuos žinių negausite, tačiau  jie yra būtini tam, kad  apie automobiliu vykstančias keliones būtų galima sakyti, kad jos buvo tobulos. Vienas svarbiausių akcentų yra tas,  kad norint, kad keliauti automobiliu būtų ir smagu, ir patogu ir tai norėtųsi daryti ir ateityje, yra tas,  kad reikia žinoti, ką daryti ir kaip elgtis tam, kad kelionės automobiliu būtų be diskomforto. Tai galima sužinoti ir vairavimo kursų metu. Patarimai, kurių reikia šia tikslui pasiekti,  bus pateikiami jau netrukus.

Vienas svarbiausių dalykų, kurio reikia, kad ilga kelionė automobiliu nebūtų diskomfortiška, yra tinkama temperatūra.  Sveikatos specialistai teigia, kad šiltuoju metų laiku automobilyje geriausiai yra jaučiamasi tuomet, kai temperatūra yra ne aukštesnė kaip 17 – 18 laipsnių, tuo tarpu vėsiuoju metų laiku, gali būti ir keliais laipsniais šilčiau. Vis dėlto, derėtų nepamiršti, kad tai yra tik bendro pobūdžio rekomendacijos ir kiekvienas žmogus pats žino, kokia temperatūra jam yra geriausia. Pasirinkti tokią temperatūrą yra labai lengva  tuomet, kai keliaujate vienas, tačiau, jei vyksta visa kompanija, tokiu atveju vertėtų nepamiršti atsižvelgti ir į kitų žmonių poreikius ir ieškoti bendro kompromiso.

Jei keliausite net keliolika valandų,  nebus galima sakyti, kad kelionė buvo komfortiška,  jei nebus pertraukėlių. Kas valandą būtina daryti bent 5 – 10 minučių pertraukėles. Jų metu būtinai išlipkite iš transporto priemonės, padarykite keletą  pratimų, nueikite nusipirkti vandens ar tiesiog truputį pasivaikščiokite – tai neleis pavargti ir padės išvengti nugaros, kaklo ar kojų skausmų.

Na,  o pabaigai belieka ik pridurti, kad tai, ar kelionė automobiliu bus tikrai be diskomforto,   nemaža dalimi priklauso ir nuo to,  koks bus pats automobilis. Savaime suprantama, tuo atveju, kai klaba jau apie nuosavą automobilį, ko gero, nėra daug ką ir sakyti – jūs jau esate pasirinkę tokią transporto priemonę, kuri jums atrodo labiausiai patogi, tačiau  tada, kai kalbame apie tokius atvejus, kai jūs turite galimybę pasirinkti vieną iš daugelio automobilių (pavyzdžiui, ruošiatės išsinuomoti automobilį tam tikram laiko tarpui), reikia pastebėti, kad  pirmiausia reikėtų nusistatyti tam tikrus ergonomikos bei patogumo kriterijus ir tik tada, įvertinant kriterijus rinkis automobilį savo kelionėms. Kaip matyti, automobili išvaizda svarus, tačiau ne lemiamas kriterijus: ne ką mažiau svarbus ir patogumas bei ergonomiškumas.

Vairavimo mokyklų Kaune pasirinkimas.

Kursai praradusiems teisę vairuoti.

Rekomenduokite KASKO draudimą draugams

Rekomenduokite KASKO draudimą draugams

KASKO draudimas internetu: kodėl verta rekomenduoti kitiems?

Šiandien, kai yra šimtai įvairių paslaugų, dažnu reiškiniu tampa rekomendacijomis: jomis mielai naudojamės ir patys, o taip pat – turėtumė nepamiršti jų suteikti ir kitiems nors rekomenduoti galima kone kiekvieną paslaugą, šį kartą pakalbėsime apie tai, koldė verta rekomnduoti KASKO draudimą internetu.
Dar pries pradedant dalintis pastebėjimais, reikia pasakyti, kad KASKO draudimas internetu nėra ta paslauga, kurią, rekomendavę kitam asmeniui, patys gausite realios naudos. Jau esame įpratę, jog šiuo metu yra daug paslaugų, kurias parekomendavę kitiems asmenims, galime ir patys iš to turėti naudos, pavyzdžiui, gauti nuolaidą. Vis dėlto, tai dar nereiškia, jog priežasčių rekomenduoti KASKO draudimą kitiems nėra. Priešingai, jų yra, ir netgi ne viena.
Kuo daugiau bus apsidraudusių šiuo draudimu, tuo geriau
Viena iš priežasčių kodėl turėtumėte rekomenduoti kitiems apsidrausti šiuo draudimu internetu, yra ta, jog KASKO draudimas gali pasiūlyti daugiau nei kitų rūšių draudimas, kitais žodžiais tariant, apsidraudęs šia draudimo rūšimi žmogus gauna daugiau nei gali gauti apsidraudęs bet kuriuo kitu draudimu. Belieka tik pridurti, kokia puiki galimybė tai yra – kam gauti mažiau, jei galite gauti daugiau? Pats metas apie tai pranešti ir kitiems. Maža to, nesunku pastebėti žmogus, kuris gauna daugiau, natūraliai yra laimingesnis, todėl peršasi išvada, jog kuo daugiau žmonių apsidraus šiuo draudimu, tuo daugiau bus laimingesnių vairuotojų.
Kiti žmonės sutaupys laiką ir pinigus
Jei patys apsidraudėte KASKO draudimu internetu, ko gero, tikrai pajutote, kiek laiko ir pinigų sutaupėte: pats draudimo procesas truko vos kelias minutes, o vykti į ofisą – nereikėjo, maža to, internetinėje svetainėje yra pateikiama visa reikalinga informacija. Visi to rezultatas – sutaupyta ne viena dešimtis minučių brangaus jūsų laiko bei ne vienas euras. Taigi, kodėl nesuteikus tokios puikios galimybės ir kitiems žmonėms? Galbūt ne visi dar girdėjo, jog yra galimybė draustis šiuo draudimu internetu, kuri savaime reiškia galimybę sutaupyti laiko ir pinigų… Kodėl jus nepabuvus tuo, kuris praneš gerą naujieną?…
Kaip matyti, priežasčių, kodėl ne tik patys turėtumėte apsidrausti KASKO draudimu internetu, bet ir parekomenduoti tai kitiems, yra ne viena, todėl neverta laukti – kuo greičiau pranešite apie tokią galimybę savo giminėms, draugams ar kolegoms, tuo geriau: šie žmonės tuomet galės sutaupyti ir laiko, ir pinigų, ir nelaimės atveju gaus daugiau nei apsidraudę bet kuriuo kitu draudimu.

Daugiau informacijos rasite ČIA.

Straipsnis paskelbtas: 2015-05-15

Pagerintos automobilių kopijos – replikarai

Dabar JAV, Brazilijoje, Anglijoje yra nemažai nedidelių privačių automobilių firmų, rankiniu būdu gaminančių replikarus — antruoju ir trečiuoju mūsų amžiaus dešimtmečiais garsėjusių sportinių automobilių „Mercedes-Benz K-120/180″, BMW-328, „Jaguar-SS100″, „Bugati 35″ , „Oburn-851″, „Morgan 4/4-1600″ ir kitų kopijas. Ir vis dėlto šios kopijos nuo originalų gana smarkiai skiriasi: pakeisti automobilio gabaritai ir proporcijos, daugelio išorės detalių forma ir, be jokios abejonės, — medžiagos, gamybos technologija. Pavyzdžiui, replikarų „Avallone-11″ (Brazilija); „Glassik-A” (JAV) kėbulai visiškai tiksliai pakartoja senųjų automobilių MG-TD bei „Ford-A” stilių ir išorės bruožus, tačiau jie pa-gaminti iš stiklo plasto, apdorojant jį pačiais naujausiais technologiniais metodais. Replikarai turi galingus šiuolaikinius variklius, transmisiją, ratų pakabą ir kt. Mat gaminti tokius pat kaip originalo variklius ir transmisiją ekonomiškai neapsimoka, todėl šiandien: visiems, net pačiomis mažiausioms serijomis gaminamiems replikarams, panaudojami masinės gamybos automobilių ,mazgai ir agregatai, išskyrus kėbulą, kuris gaminamas specialiai.

replikarasKadangi replikarai gaminami daugiausia rankiniu būdu, jų išleidžiama nedaug: Štai viena iš stambiausių replikatų firmų „Lafer S. A. (Brazilija) per metus pagamina vos 700-800 automobilių. Be to, daug rankų darbo reikalaujantis automobilis brangesnis negu pagamintas fabrike. Replikaras kainuoja beveik dešimt kartų brangiau negu masinės gamybos automobilis.

Tačiau brangūs ir sunkiai pagaminami replikarai seniai pelnė pripažinimą ir automobilių mėgėjų susižavėjimą. Dabar keliasdešimt įvairių Anglijos, Brazilijos, Olandijos, Italijos, JAV, Prancūzijos, Šveicarijos automobilių firmų kasmet pasiūlo pirkėjams po kelis tūkstančius replikarų.

Dabar ypač mėgstami replikarai, kopijuojantys XX a. pradžios (1900-1910 metų) automobilių modelius.

Mūsų šalies automobilių pramonė serijomis replikarų negamina, tačiau pavienių senesnių modelių automobilių kopijų neretai pagaminama kino studijų užsakymu. Laisvalaikiu replikarų pagamina konstruktoriai mėgėjai, pavyzdžiui, maskvietis mechanikas S. Grigorianas pasigamino pirmojo 1898 m. laidos „Fiato” kopiją. Beje, šis S. Grigoriano replikaras taip pat „vaidino” ne viename kino filme. Jam talentingasis mėgėjas panaudojo daug šiuolaikinio automobilio detalinų ir mazgų: „Moskvič 407″ varikli, pavarų dėžę, užpakalini tiltą ir kt., motociklo „Ural” padangas.

Esama replikarų ir tikrąja to žodžio prasme. Tai automobiliai, visiškai pakartojantys savo originalius pirmtakus. Jie dažniausiai gaminami muziejams. Tikslias pirmųjų automobilin kopijas savo muziejuose turi pasigaminusios Čekoslovakijos „Tatros” ir Italijos „FIAT” gamyklos.

Šaltiniai:

Paslaugos: